ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Monday, January 31, 2011

entri rawak 31 Januari 2011

assalamualaikum..selamat pagi.

ari ni hari terakhir dalam bulan pertama tahun 2011 ni.
sebulan dah berlalu..kejap je rase.
ari sabtu lepas aku tak gi class.
class yang pagi tu memang sengaja skip sebab malam jumaat tu aku tido pukul 5 pagi sebab layan cite korea.
so, kalau dah tido pukul 5 pagi, nak kene bangun untuk class pukul 8, memang ajaib la kalau aku bangun kan..sudahnya, bagi mesej kat kila tak gi class.
petang tu plak aku amik job yang kak ita offer..cover annual dinner punya event.
dapat gak ahh topup duet yuran aku yang kurang tu..
semalam aku jadik baik..masuk class sharp pukul 8.tak penah2 lak aku masuk class time bebudak baru ade 4,5 orang kan.. :)
class pagi tu kire okay2 laa..walaupun aku menguap dekat lapan blas kali..ngantuk beb!
class petang semala buat aku kecut perut..mau nye tak!
kelas statistik tu..gile kau! aku dah la tak suke subjek kire2 ni..
dengar lak Hj Salahudin tu cakap 'subjek statistik ni adalah subjek kedua yang susah selepas matematik"
perghhhh.mengigil kepala lutut aku dengar..citttt!
tersengguk2 aku dalam class statistik tu... dan yang terpaling best ialah setiap pertemuan kami akan dibekalkan dengan tugasan..means, setiap pertemuan kene submit tugasan..cittttt!
berdarah hidung wehhhh... aku ada rasa aura tak best je sem ni... (ape daa, baru first class dah cakap camtu)
tapi, aku rase aku takde luck dalam nombor2 ni..payah tol otak belah kiri aku ni nak berfungsi dengan baik..
kire2, nombor2 ni memang fail laa...nak congak pun terkial2..huisshh!
balik class semalam, dengan tak mandinye, aku terus bantai membuta sampai pagi ni..
bangun2 kepala dah pening2 lalat..terlebeh tido sudaaaa..
sesape yang terer subject statistik meh la ajar saye..buat kelas tuisyen ke... saye tanak repeat paper oii..
kang orang lain dah grad, saye dok merepeat paper lagi..huhuhuhu

No comments: