ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Friday, January 28, 2011

korean streetwear

annyeonghaseyo!
ececehhh..mentang2lah tittle entri korean streetwear, dan2 speaking korea ek..kehkehkeh..
act, entri ni aku tulis sebab td terbukak..TER okay..bukan saje2 bukak..page yang jual baju2 online kat fesbuk tu..pastu terus teringat cite korea Brilliant Legacy yang aku tengok semalan..Han Hyo Joo iaitu heroin cite tu yang comel dan kiut miut tu buat aku rase, pelakon pompuan korea ni takde yang tak cantik ke?? perghh..dah name pon artis, kalo tak cantik, takde la jadik artis ye tak..hehehe..
aku bukan kagum dengan kekiutan dan kecomelan die tu je...tapi aku suke gak tengok gaye dan style die dlm cite tu..baju die cam cantik2..pastu kene pulak dgn cite rase aku..ala2 streetwear camtu la.. simple tapi still nampak uptodate.. :)


ni la pompuan kiut miut dlm cite brilliant legacy tuh..han hyo joo kot name die kalau tak silap aku ah..


ni antara contoh2 pesen streetwear yang aku jumpe time online tadi..(aku try carik imej outfit2 yang di Hyo Joo ni pakai time dlm cite Brilliant Legacy tu pakai, tapi tak jumpe lak)..layan je laaaa..

1st skali tgk kasut die..ala2 leather camtu ahh..skg aku nengok  ramai yg pakai kasut cani kat mesia ni..kehkehkeh..tak caye? cube gi kedai kasut vincci..ada jual patern kasut cani do..







perasan tak? pesen2 dorang ni mesti ade pakai cardigan/vest/jacket..walaupun pakai simple tshirt atau baby T jek..simple yet fashionista! kan? kan?


yang ni pulak bagi sesape yg suka pakai atau teringin nak pakai mini skrit tapi takde keyakinan yang tinggi bole la cube gaye yg mcm ni..pakai legging kat dalam then skrit kat luar..ngehehehehe..lawa gak ape? sekali lagi, cube tgk..vest kat luar pesen yg wajib.. :)




yang ni untuk gaye yg ala2 girly2 tapi stil simple..


banyak lagi gaye2 lain yang cantik, simple tapi meletup..korang bole je search kat web, fesbuk, blog, etc.. so, sesape yg ade plan nak tuka style sempena tahun baru ni boleh la cube okay.. see you next entri! daaaaa!

No comments: