ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, February 2, 2011

entri rawak 2 Februari 2011

ehem..
arini opis agak lengang..
ramai gak yg dah stat cuti.
aku gak yang terlebeh rajen nak keje..(keje ke??)
semalam cuti am..hari wilayah.
disebabkan lappy kat wan, dan lappy hak milik kekal kila dah dipulangkan, tak dapat la aku melayan
cite korea..huk2sob2..nengok tibi jela..
semalam bangun agak awal..takde la bangun pepetang..
ingat nak gi library negara..punya la berkobar2 aku drive menuju ke destinasi.
bile dah nak sampai alangkah hampanya hatiku bila nengok pagar entrace library tutop!
apaaaaa?? tutop?? siap ade tampal notis,  "PERPUSTAKAAN NEGARA DITUTUP SEMPENA CUTI AM HARI WILAYAH."
citttt..penat je aku drive..buang minyak je..nasib umah tade jauh sangat..kalaulah dari Bangi aku drive, mau sebakul aku mencarut..
baru je ingat nak carik bahan nak setelkan assgment Dinamika Kumpulan..nak buat assgment Statistik tu tak mampu laaa..memang kene sit down dan menuntut ilmu dari manusia yang otak kirinya aktif..ngehehehehehe.
sudahnya, aku merayau gi jusco Au2, pastu gi wangsa walk..cuci2 mata..buang2 duet..huh!
okay, malam ni nak balik bangi..hope, dapat pinjam lappy kak ngah.sebab banyak keje nak kene setel..assgment, edit gambar kawen, etc..susah gilak laa tade lappy sendiri ni..aduyai..
ahaaa...dah dekat pukul doblas ni..maksudnya,  dah dekat 5 jam gak aku tak buat keje hape dari kol 8 tadi..hehehehe..jahat do..inilah jadiknya kalo time mood cuti kene bekerja..
tu je nak update untuk hari ni..
kepada sesape yang sambut ghaye cino, slamat hari raye...ati2 makan limau tuh..jangan tercekik biji sudaaaa..ngahahahaha..papai!

No comments: