ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Monday, May 31, 2010

PULAU.. ;)





isnin
4.38pm

hello peoples!
smalam dah selamat tibe kat bangi..
around pukul 10 camtuh..
alhamdulillah..
PERHENTIAN..
such a beautiful place!
sumpah cantik..aku jatuh cinta pada laut dan pantaimu..
3D2N kat sane..mcm2 bende besh yg aku try..
snorkeling..and yg terpaling besh, scuba diving!!
waaaa..NEMO..SHARK..CORAL!!
cantik gile hidupan dibawah sane tuh oke..
perghhh..semangat nak amik license scuba pasni..
thx to master wataru..mamat jepun yg comel ;)a.k.a dive master yg ajar aku, bob ngn apis..
u rock okeh!!!
oke..bile dah buat aktiviti2 air mcm tuh dari pagi sampai ke senja, secare automatiknye kulit pun dah jadik fully tinted!
hahhaha..da mcm anak tambi da..
thx jugak kat kak ita..person in charge yg book bilik, boat transfer and everything..
just yg tak besh bilik jela..amelia punye chalet tuh dah macam safari okeh!
dah mcm sarang biawak kat blakang chalet kiteorang tuh!
ngn ular bole masuk dlm bilik! time aku ngah tido selambe je lalu kat sebelah aku..
mau tak menjerit cam org gile!! nasib baik la takde pape jadik..alhamdulillah..
makanan bole tahan laa.huhuhu..janji kenyang sudehh..terpaling besh mlm last tu mkn BBQ..gile kau..dapat mkn ikan yu! or org puteh cakap shark! tapi ntah..rase same jek cam ikan biase..huhuhu.
so,perjalanan 9 jam pegi dan 9 jam balik naik bas plus 30min naik boat yg laju tak hengat tu aku rase berbaloi bile dapat rilek n cube bende2 baru..huhuhu..
hmm...baru jek siap cuci baju pegi perhentian..nak kene pack baju utk pi kursus induksi lak luse ni..2 minggu lak tuh..
hope everything is gonna be ok..
so, wait for new update k!
bubye!!

No comments: