ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Tuesday, June 1, 2010

OFF TO FRASER HILLS

selase dah..
1 jun 2010..(tengah tahun sudehh)

hola! today masuk office dengan ati berat..
gila malas! sakit kepale tgk atas meje yg penuh ngn fail nie..erkkk tension terus!
arini un buat keje nak tak nak je..asik2 tengok jam!
hmm..bile la nak pukul 5 nie..
adusss..sumpah aku dah bosan! dah muak dengan keje aku ni..
tak penah nak habis!
tolonggg laaaaa... ;(
esok pegi kursus induksi umum kat fraser hill! 2 minggu!
gile lahh..harap2 ade wifi..tak bole idup aku tanpe fesbuk..huhuhu and yg terpaling penting harap2 line phone kat sane dah upgrade...coz before dis pegi line mmg cam haram..
msg pending tak sudah2! kalau takde line phone lagi la betambah gile aku wehh..
aduiii...dah la tak dapat attend wedding kak ikin ujung minggu ni..hukhuksobsob..
sedihnye.. ;(
hmmmm..bosan! bosan! bosan!

No comments: