ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Thursday, May 27, 2010

PERHENTIAN here i come!

khamis..
12.08pm..

petang ni me n crew akan bergerak ke pulau perhentian!! yey!!
act, trip ni aku ngn nana dah lame plan..ingat nak gi dgn member2 rapat or GURLS jek..tapi disebabkan masalah biase iaitu tak bole nak commit n mcm2 hal lagik, aku dah malas sampai satu tahap aku ckp kat nana.. "na, kalau dorang tanak gi..kite gi due org jek nak??.." so nana pun kate okeh je..sbb tu aku on kan gak trip ni..kebetulan apis lak mcm beminat..so, ajak la die skali..and mcm biase lah apis ni kan terer bab ajak mengajak..at last. 7 org cmfirm for dis trip!! so..here we go!!
perhentian....tunggggguu kedatangan aku dan orlando jr. !
dlm keterujaan nak pi trip ni, teringat lak kat wan..adoii..sian die buat albun tunang jaja tuh sorang2..mcm tak fair la plak.. mule la aku rase besalah ni..hurmmm..
okeh..gotta go..baju tak pack lagi...
mandi pon tak lagi..
bangun tido teros ngadap lappy..
anyway...have a great weekend peoples!!

No comments: