ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Thursday, May 27, 2010

quick update AGAIN...

okeh..
let me start for my disaster date! hahaha..
al kisahnye ari slase lepas yg aku ponteng keje tuh..
ptg tu aku jumpe Mr.A kat old town..
tak plan pun..tetibe lak aku bole jumpe die kat warta mase pi cuci gamba..
punye la aku tanak kasik no phone kat die..dgn alasan aku ckp, phone aku rosak la..tak ingat no sendri..bole tak? hahaha..
alih2 ptg tuh terjumpe die balik kat area old town..memang ngok btol lah..
yg tak bole blah die bole ckp "see, i told u rite?? so, kat mane kite nak date ni???" cisss..tak bole blah btol..nasib la kau ensem wehh..tapi ni muke tak leh caye ni..ntah2 dah ade bini..ayat manis semacam jek..adeeei...tak kuase mak nyah!!
ok..my first impression to mr.A
1) gentle..coz tarikkan kerusi utk aku..ok..lulus!
2) sweet talker..**ayat manis je..tapi slalu type camni buaye!
3) smart..**with his stripe long sleve kemeja..**smart2! i like!
4) oke part ni penting..bau badan! aku kasik 10 per 10..** sebabnye dah ptg still bau wangi..nasib baik..kakakakka
5)yg tak besh satu jelah..mate die..kalau ckp mesti pandang tepat kat mate aku..ishhh, tak selesa dohh! tu namenye zina mate!! akakakakaka...dah aku jadik kelam kabut...ishh..ishh..nasib baik depan aku ade lappy..bole gak cover ketidak selesaan aku tuh..

ok..abes part tuh...yg tak bole blah dan yg buat aku gelak sakan ialah..mase aku lepak ngn mr.A tu aku online fesbuk kat oldtown..mase ngah online tuh. ade la sorang mamat yg biarlah aku namekan sebagai mr.W yang kunun2nye nak buat lawak di petang selase tu menyamar gune fesbuk chat ofismate die..memule die ckp "HI..." mcm biase aku pun "hi.." la balik kat akak tuh.. sampai la part die ckp, " i luv u.." dengan segera air sirap yg dlm mulut aku tu menyembur kene kat Mr. A..tak ke gile????
pompuan ni nak mampus ke ape ckp " i luv u " kat aku..geli dohh...adoiiii..sie2 je tersembur air kat mr.A tu..aku dengan selambe boleh bantai gelak2 lagi ckp sorry kat mr.A.. die pun bole senyum2 lagi..tak tau la dalam ati berbakul2 die menyumpah aku..mane taknye..baju die dah merah2 kene kesan air sirap..ahahahahaha..
pasni mesti die dah serik nak ajak aku date kan..hahaha..nasib la labuu..huhuhuhu

so, moral of the story ialah..bak kate bob, 'sis, u have to learn table manner la.."
hahahaha..ape2 jelah..janji aku tak hipokrit kan...cover2 ayu..tak kuase la aku...i am is what i am.. ;)


RABU
6.30AM

seriously, aku tak dapat tido the whole night pas balik lepak dari nasik ulam ngn bebudak ni..mane taknye..gatal2 satu badan..oohhh shitt! pagi tuh mmg ingat nak pi keje jugak..coz teringat byk sgt keje yg tak setel plus tak isi borang cuti utk ari khamis..tapi bile pikir condition body aku yg dah mcm udang kene bakar tuh plus tak selesa asik garu2 badan jek..terus aku ajak mas pegi klinik..haaa...amik kau! kene inject! buduhh btol..dah la susah gile nak jumpe urat kat tangan aku..pastu nurse tuh bole bantai salah inject lak..pastu nak marah2 tak jumpe urat..adoiii..da la kau salah inject pastu nak marah aku urat tak jumpe...pe kes?? at last! kene inject kat part teetttttttt...haaaa, amik kau! eeeii..sumpah aku tanak kene inject lagi dah!
pas gi klinik, pi ofis jap..anta surat mc, setelkan keje sikit n isi borang cuti..
on the way balik singgah jumpe wan amik tripod n having brekfes kat k4..aku ngn muke selebet masuk k4..adusss..tak penah aku rase buruk camtuh..adeeiii..layannnn jela..
sampai2 umah terus terbongkang sampai pukul 4!
baru teringat arini ade appoinment dentist.. gigi oo gigi!

No comments: