ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Tuesday, March 16, 2010

ELIMINATED!!


10.40PM
my room
depan lappy
m&m didalam mulut ;)


mase ngah sebok dan khusyuk gile menaip asgment dasar fiskal tadi..tetibe music playlist yg aku dengar tgh play lagu bukan kasihku..kaer..perghhhh..giler taching okeh....haaa...haaa..mule la tuh nak taching2..adeeeiii..tak sanggop aku..
tapi..aku tanak tipu diri sndrik..i do miss him...gile2 rindu..walaupun hampir semua gamba2 dan barang2 yg ade kene mengene ngn die da habis aku buang..tapi kenangan tentang die takkan boleh aku buang macam tu jer..da 2 bulan lbey da..hmm..tipu laa kalau aku ckp tak ingat kat die..sakit memang sakit..tapi perasaan ni dtg bukan aku mintak..aku sedar aku dan die mungkin takkan bersatu lagi..hmm..da la..terlalu banyak bende pahit yg akan buat aku teringat balik kat die..ape2 pon, aku akan cube maafkan salah2 yg die penah buat kat aku..aku harap aku kuat hadapi sume ni..aku tanak da buat bende2 bodo dan tak berpekdah yg macm aku buat sbelom ni..sebab bende tu sume tunjukkan kelemahan aku kat die..dan semestinye die tak layak untuk rase aku sakiti diri sendiri semate2 kerane die..kawan2 aku ckp, da laa, carik je orang lain..hahahahaha..korang gile ke ape...aku bukan senang2 nak jatuh cinte..nak ade feeling2 ni..susah bai..biarlah..aku senang begini..single mingle,couple trouble..haha..untuk muiz, thx utk memori manis, pahit,payau,masam,masin slame hampir 7 tahun kite bersame..ehhhh..ape kau ingat kau hensem sgt ker?? bole blah la wehh..hensem lagik kot orlando bloom aku tuh..kikiki..walaupun memang aku rase nak bunuh kau atas ape yg kau da buat kat aku, aku harap aku dpt maafkan kau..sbb dgn membenci kau, aku takkan bahagie.. well MUIZ, you are eliminated! thank you!

No comments: