ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, March 17, 2010

langit jingga





9.30pm
my room

dear bloggy..
suasane agak bosan rite now..balik umah tadi tade sape kat umaa
tak tau laa depa sume pi mane..
maybe my mom kuar ngn kak ngah kot...
mai pon da sebok keje..sunyinye... ;(
rite now sedang mencarik mood utk stat sambung asgment dasar fiskal yg tertunda smalam..haha..i need 12page some more..aiyakk! ape lagi yg aku nak mengarut neh..haha..
LANGIT JINGGA.. waaaa..title nak boom jer kan.. ;)
pagi tadi on the way gi office, mcm biase laa ikut MRR2..seawal pagi da kuar umah..around 6.50am (gile awal) da kuar umah..dis is my daily routine sejak keje kat zetro..nak buat cane kang kua lambat cmfirm la jem.. mase ngah drive (tak laju pon..70km/j saje) aku nampak view yg sgt laaa cantik di depan mate...waaaaaaaaaaa langit tuh..kaler oren..cantik..cantik..cantik giler...mate aku tak berkelip kejap tgk view tu n perkare petame yg terlintas kat kpale ialah camera! so, ape lg..dgn spantas kilat aku seluk enset dlm beg n bawak keluar..then tros snap! snap! ahaaaa..kete blakang aku mesti bengang pasal aku bwk kete slow tp dok lane tengah..kikiki..sorry~~ emm..tapi tak dapat nak capture view yg perfect coz dgn keadaan aku yg tgh drive n agak shaking..so, final imej yg terbentuk tak bape clear..tapi sumpah! view langit oren tuh mmg lawa...sampai ternganga gak la aku menengoknye.. ;)

No comments: