ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Tuesday, September 6, 2011

FULLFILL THE PROMISES.

as promised,
im back! to clean up this messy blog.
blog yang takde pengikut..pembaca sepintas lalu mungkin ada.
beberapa bulan sebelum masa banyak terbuang, banyak diguna pakai menyudahkan kerja kerja yang berfaedah, kurang berfaedah dan juga tidak berfaedah.
makanya, masa untuk mengupdate blog agak tiada disitu. :)
banyak bende nak cite sebenanye..lagi lagi bulan ini umpama bulan maut. partner depan udah berenti kerja.
jadiknya, tinggal aku sorang setelkan fail tinggi menggunung yang perlu disetel secepat mungkin.
tambah parah bila teringat yang assgment seketol huruf pun tak stat lagi.
lagik la best bile mid term exam bakal menyusul didepan corner..memang cilake!


okay, aku lupa..sepatutnya aku ucap selamat ari raye dulu tadi.
pape pun, samad ari raye la engkorang sume heh.
amacam raya taun ni? ada best kah?
bape rat duet dah kopak?
macam aku, tak banyak menghulur pun aku tetap sengkek.
hadui..duet pun masuk list problem wajib tiap2 bulan.
sengkek2 pon taon ni baju raye mak tetap 3 pasang noks!
hahahahaha..gile babi punye bongkak aku gelak.


sampai opis tadi dok termenung kejap.
dalam ati, "kimak laaaa budak tam ni..time keje banyak la ko nak benti kan!"
hehehe..tekanan haku cam gini.


okaylah.. nanti esok update lagik. peace yaw!

No comments: