ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, September 7, 2011

catatan emosi

esok harinya.
dari 7 berganti 8 aku kira.
tapi sejak 2 tahun setengah rasanya tidak ambil peduli, tidak ada celebration
cuma sekadar mengingati tarikh matinya hubungan itu.
dia mungkin saja sudah bertemu ganti. dan aku masih kaku menanti.
bodoh! itu dituju kepada aku sendiri.
terima kasih kerana pernah berada disisi, terima kasih kerna pernah memberi, menggembirakan, menyayangi, merindui. terima kasih atas semuanya. budi baik tetap dikenang.
semoga sentiasa bahagia. aku harapkan dia juga mendoakan aku yang sama.

oh ye..
5hari yang lepas,
aku cukup ke angka 24.
terima kasih pada yang ingat.
pada yang wish.
semoga ucapan2 kalian dimakbulkan Tuhan.
amin..

2 comments:

Unknown said...

bya kuat!chaiyok2~

Beeya said...

tenkiyu dear..sgt2 hargai.