ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Saturday, May 7, 2011

minggu celaka!

i've bad day since a couple of month.
tak cukup dengan tiap2 hari adalah hari sengkek.
semalam adalah hari tragis apabila kereta aku kena langgar.
kepada si celaka yang melanggar kereta aku sampai terburai bumper depan keta aku tu..
aku ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab kau lari macam tu je.
well then, takpe lah..maybe takde sape yang jadik saksi masa kau tenyeh bontot kete atau mana2 bahagian kereta kau sampai bumper aku tu kemek macam tin milo kene tendang.
hah! takpe..takpe..hari ini bumper keta aku terburai.
dan mana tahu, pembalasannya nanti kereta kau meletop tatkala sedang mengisi petrol!
time tu kalau kau nak meyesal dengan apa yang kau buat kat kereta aku pun dah tak guna.
dan aku, terpaksa memandu sebuah kereta yang hidung depannya rompong dengan hati yang gagah  sehingga cukup bajet untuk membina hidung yang baru.
banyak benda buat aku stess akhir2 ni.
dengan final exam yang bakal membuat lutut aku mengigil.. tambah pulak duet ptptn yang tak masuk2.
sume buat aku tension...walaupun begitu, alhamdulillah..aku belum lagi ke tahap kebuluran tanpa makanan dan masih apat tidur lena walaupun tidur didalam bilik berbahang.
exam hari rabu..hari pertama adalah killer paper iaitu statistic. paper yang aku paling tak suke dan sampai ke detik dan saat ni bebal kepala hotak ni nak paham. formula jangan cite aaaa..satu haram pun aku tak hafal.
confirm! aku bakal mengulang untuk paper itu..atau lebih teruk jika aku juga terpaksa mengulang untuk subjek2 lain juga..semua hanya kerana mood study hingga ke saat ini tidak kunjung tiba.
if miracle can come to me.
tu je..nak sambung tension sebab kete kene langgar.. BABI LA WEHHHHH!

No comments: