ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Friday, January 14, 2011

entri rawak 14 januari

assalamualaikum..ehem ehem..

semalam ade cite lawak..
 semalam tetibe lak kak syidah cakap, "bee, ptg ni kene maen netball tau..kat mindef."
aku pandang kak syidah atas bawah..pastu aku pandang diri aku sendirik... maen netball? dgn baju kebaya aku nie?? gilo ke apo?? dah la aku jalan pakai baju ni punyela sopan santun, lemah lembut..pasai tak bole langkah besau2..kipedlok betol..
nak tanak aku gi gak la mindef..tunjuk muke..
pukul 3 lebeh camtu ujan turun lebat tak hengat punye..dok bawah court yang berbumbung tu pon ade rase tempias2 gak.
dengan team umah nilam (umah biru) yang dtgnye pat orang je..(dlm ati aku, nak maen netball pejadah byk ni..cehhh!) kecoh betol laaa..dah la esok tournament..semalam player pun tak cukup lagi..practise takyah cite la..non hado! bengong!
last2 pukul pat aku dah cabot balik umah..perghhh best btol tido petang time2 ujan...mmg pukul lapan stengah laaa aku terjage..tu pun sebab rase lapa..mana taknye kat opis aku telan mee hoon jamuan kak effa nak benti tu je...
hadoi..sok pepagi ade tournament kat kem wardiben..(ntah betol ke tak aku eja nama kem ni)
tak dapek la nak follow wan panjat Broga.
next time la derr..
tu pon kalau kau larat laa nak naik skali lagi..
ngehehehehehe..