ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, December 15, 2010

minggu minggu sibuk

rabu
tengah bulan disember
opis


bulan ni setiap wiken aku dipenuhi aktiviti aktiviti menembak.
kalau dulu mungkin aku agak excited.
tapi feel tu macam dah takde pulak sekarang.
entah...mungkin sebab aku merajuk takde sape yg betul2 comfirm nak teman aku shoot wedding kak lang wiken ni kot..hmmmm..
ape2 pun kene jugak carik sorang partner.bob sudah pastinya mangsa utama.
ok, engagement, pre wedding memang aku dah ada experience shot sesorang.
tapi wedding still takde kekuatan lagi nak cover sorang2.jangan buat gila!
wan cakap die nak buat editing je..hmmmm, agak hampa at first bila dia cakap mcm tu.
tapi bila pikir balik, dia memang patut kurung diri dan siapkan editing gamba event2 sebelum ni.
customer dah menunggu album masing2.
dalam kesibukan fingerwork siapkan album pelanggan yang sedia ada, alhamdulillah ada yang sudi telefon/email/facebook,etc untuk tanya pakej fingerwork. terima kasih.
tapi bila pikir lepas ni maybe kene gi cover sorang sorang dan kene buat pembahagian tugas, rasa macam "okay, dah! ni job last aku buat"..tak tetap pendirian betul la aku  ni.

No comments: