ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, October 13, 2010

sudah sembuh

kawan-kawan
maaf.
saya baru baik demam.
saya asik demam je taun ni.
taun ni memang tak best.
sebab rekod cuti saya penuh dengan dakwat pen kaler merah.
pastu cc saya dah suspect saya beli mc.
padehal, saya tak beli pun.
eh, kau ingat seronok ke saket ni?
aku bediri kejap pon rase nak bepusing2 mcm naik roller coaster.
abes, takkan kau nak aku dtg keje gak.
amende ntah.
tolong la paham sikit.
yer..aku tau, kau lagi tua.aku mude..tapi aku yg kerap sakit.
tapi, Tuhan dah nak bagi ujian mcm ni kat aku kan.
redha jela.
pastu kan..
nak luahkan perasaan kat geng peah kepoh tu.
skg mcm dah senyap sikit.
tapi tak tau la esok2 menyalak balik plak kan.
tak pun depa dok tengah korek mende lain lak nak buat bahan gosip.
wadefak ah!
yang penting, bersabarlah wahai hati kecil yang dah sedia kecil ni.
buat bodo jek.lame2 penat la dorang tu.okay? senyum sikit :)
pastu sekang badan cam tak bape nak best sgt.
kene pegi joging balik kot.
joging?? mcm kelaka je bunyik die.
naik tangga dari tingkat 3 pegi tingkat 4 pun malas!
hukhuk..4 ari cuti aktiviti dipenuhi aktiviti membute.
sampai tak sedar ari siang ke malam.
amacam? extreme tak?
ishhhh..bile la nak bertukar menjadi individu yang produktif ni cik bya oi?
pagi ni masuk keje sume tanya..
"bee, dah sehat?" "awak dah sehat?" "bee demam ke?"
buat muke seposen dan dgn tenang saye jawab la.."yer..aah..demam"
hmm..so, badan saye yang tak berape nak kurus ni sile dgr baik2 okay.
sile jgn sakit2 lagi..ade byk keje yang kene siapkan ni..tak best kan asek baring je..asik tido je..
jadik, jgn sakit lagi okay..tunggu taun depan pulak la kalo rase nak rest lame2 lagi..kuota taun ni dah full..hehehehehe.

No comments: