ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Friday, October 15, 2010

aku mau dollar.

"I wanna be a billionaire so fricking badlife is not so good currently.
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen
Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh
I swear the world better prepare
For when I’m a billionaire"


i'm broke!
sengkek habeh!
dok kira2 utang.
dok kira2 bajet.
gaji lambat lagi.
kalau dah gaji pon for sure paling lama pon dua hari je pastu clear balik bank rimau aku tu.
perghhh..sumpah aku patot control cashflow aku ni.
eh jap, rase ni azam 3 taun lepas kot.
tanak boros..tanak boros.
beli yang perlu. elakkan pembaziran.
adehhhh..aku fobia sampai rasa nak tercekik kalau dalam wallet ade kurang 100 hengget.
duet dah turun nilai sekang do!
saploh hengget pon rase mcm singgit jek.
duet oh duet!

No comments: