ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Thursday, September 16, 2010

tetibe hangen!

perghhhh..
da la smalam gua tension pasal pegi mcd line wifi mcm gampang..
pegi kfc pon lagi mcm haram..dengan assgment gua tak jalan2 lagi..ade lak halangan cam gini..babi!!
sudahnye semalam gua ikot bob ngan sedare2 die pegi sport planet layan futsal..balik umah dah pukul 3pagi..
ape lagi terus terbungkang sampai tengah hari..bangun2 pegi cuci baju and now gua kat old town (tadi dah gi mcd pot biase tapi wifi mcm haram gak..)
haa..yg buat gua hagen ni bile gua bukak2 fesbuk, ade lak mangkuk hayun sekor ni nak buat ati gua panas ngn wall post die..
gi mati la lu nak cite ape pun kat sape2 tapi apsal ntah mesti nak buat gua sebagai 'nasik tambah' dalam cite die..macam babi! bukan skali..dah banyak kali gua perasan tabiat cibai mangkuk hayun ni..ape bende je nak cite mesti nak selit name gua..gua tak tau plak kalau2 mangkuk ni mmg suke nak buat gua sebagai contoh atau sample atau sekadar nak bahan gua..tapi yang penting sumpah gua tak suke okay! annoying gile okay! pegi mati la kalau lu nak ckp gua emo ke ape jadah skali pon yg penting kalo gua ckp tak suke ngn ape yg lu buat, maknenye jgn buat! gua da la ngah serabut dengan assgment gua..tetibe lak gua tgk wall post lu, ati gua panas...so, kalau lu terasa ngn gua, sorri la..tapi serius gua tak suka ngn ape yg lu buat bai!

No comments: