ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Monday, September 20, 2010

minggu lepas dan semalam

selamat pagi..
arini senin..
macam biase ari isnin mmg super duper liat gua nak bangun pegi keje
lagi2 kalau ari2 sebelumnye gua asik bangun tengah hari jek..wakakakakaka (padehal bukan ari isnin je malas nak bangun pagi)..
minggu lepas gua agak bizi..setel assgment ngn ade mid term exam..tapi kalinye punye exam gua suke gile doo..serius gua senyum je sepanjang exam..hahahaha..sebabnye sume exam is OPEN BOOK EXAM..memang lancar jela menjawab..hehe..pastu assgment kerajaan tempatan gua tu pun jgn tak caye 3 jam je gua amik mase nak siapkan..(copy paste dr bahan internet mmg la :D )
semalam (ahad) gua ade pre wedding photoshoot aidil and fiance  kat taman botani..meriah gak a..pasal ade 3 org photog skali :) (wan & bob) gua terpaling suke prob yg mule agak klaka gua rase..tapi bile snap..erghhhh..cantik gak bola decoration utk christmas tuh..cayalah pakcik wan! ngahahahahahaha..korang tengok jela gamba2 ni eh..unedited version..maleh lak raso eh nak edit skg ni.. ;)
haa.pastu semalam gak kat umah gua member2 dtg beraye.disebabkan kueh raye tak bape nak ade, gua soh la mak gua buat mee kari..mekaseh la orang yg dtg..ohh, gamba tade.kat camera bob je snap smalam. ;)

No comments: