ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, September 8, 2010

lambat 5 min..cuak sikit..tanak buat keje

slamat ari rabu!

arini tema update aku ialah ROJAK..hehe
smalam adelah hari bergelak ketawa setelah hampir seminggu adelah kot aku tak gelak mcm orang gile..thx bob and amin!
sakit perut aku gelak dgr cite pasal opah korang..hahahaha
pade my chan, sorry adikku bukan tanak lepak kat bangi smalam.
keadaan tak mengizinkan..tapi kau tak payah la buat ayat kesian ckp tak jumpe aku dah raye nanti..citttt! belakon lebeh.hampeh btol! ;)
smlam memule lepak kat mekdi and having my buke puase there at 10 o'clock kot! (kire buke puase ke pukul 10 tu) hehehehe...pastu sambung lagi lepak kat steven sampai pukul 3 pagi..perghhh..baru rase release siket pale otak yg mcm agak tegang ni..
ok back to the main topic..arini aku lambat 5min pegi office..agak cuak jugak..mane tak lambat..da la aku terbangun lambat beberape minit..dgn baju keje tak iron lagi..pastu bole plak minah sbelah bilik aku ni dok angkut member2 die smalam balik umah..dah la aku terpakse tunggu giliran nak gune toilet..cissss..act, aku tgh cuak siket ngn puan N ni..smlam aku lambat masuk opis..pukul 10 lebeh baru masuk..puan N dah mintak resit pegi servis kete..aku janji nak bagi kat die...tapi mane nak dpt resit..arini pun aku cuak gak ngn die..takot die teringat nak mintak lagi resit..adusss..tak senang duduk aku...tolongggglah..tolongglah jgn ingat puan.. ;(
ermm..arini ade berape kerat je manusia dlm office ni..esok lagi la tinggal 3 org je kot..aku rase mcm nak cuti je esok..tapi kang mesti kene bebel ngn cc..tank mintak cuti awal2..aduhai hati,tolonglah tetapkan pendirian tu..ni mg dah tade mood langsung aku nak keje..nak online facebook je..boleh tak? orang lain pun aku tgk mcm dah tade mood je nak buat keje..hehehehe..

No comments: