ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Tuesday, June 15, 2010

kerja..kerja..kerja..hampir gila!


selase..
15 jun 2010
12.56 PM

okeh..dokumen pencen dah selamat aku anta ke mindef semalam..
mintak2 takde ape2 problem..perghh..setel 1 beban..
tapi tu pun belum nasib baik lagi..takot ade dokumen yg sangkut..
skg ni setelkan pergerakan gaji tahunan staf2 kem yg pending tuh...adoii..mati la kene maki aku ni kang..bab2 duet ni bukan boleh buat main..
lambat sikit jek org dah angin..hmm..nasib badan..aku buat keje sesorang..takde pembantu..kem lain sume dah setel..adoi..jgn la salahkan aku..aku baru balik kursus kot..bukan sesaje cuti makan angin..hmm...sabar jelah..
minggu ni mmg bizi nak mampus..n maybe aku terpakse stay back kat opis..wat ot..n yg terpaling best ot dah takbley claim duet..alasan biase takde peruntukkan..hahaha..takpe arr...tak kebulur pun aku ngn claim ot tu..at least aku bley claim cuti..huhuhuhu..
Ya Allah, kuatkan lah semangat aku..tiap2 pagi mmg liat gile aku nak bangun pegi keje..pikir nak kene drive jauh2..balik umah kene rempuh jem..aku dah bosan ngn rutin harian aku ni...sgt2 bosan...tak rase enjoy ngn keje yg aku buat skg ni.kdg2 rase nak benti jer..jadik penganggur..hahaha..
arghhhhh..nak cuti lagi..pegi pulau..rinduuuuu..hmmmm...cepat2 la abes keje2 yg membosankan ni... kuatkan semangat..GANBATTE BYA BEE!!

No comments: