ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Friday, June 11, 2010

bengkek dehhh..BOLA BOLA BOLA..

JUMAAT
11.26PM
MCD TAMAN EQUIN..

ok..alkisahnye..smalam aku baru abes kusus yg tak bape nak best kat fraser hill tuh..ok..yag tak besh part kene dgr ceramah dr pg sampai ke mlm...perghh..muntah darah bai...tersengguk2 mate aku tahan ngantok..plus kene bagun pagi2 bute pegi senaman pagi..aduii..paling tak suke kene kejar mase nak attend class la..aktiviti sume..jadual pack gile..sgt la tak suke!! yang best time men bola ptg..ngn jungle trekking jek kot..aishhhhh..
ok..9 hari kat fraser ade best ade tak besh..hahaha..sempat lagi begaduh ngn budak siri 6..bukan begaduh tumbuk2..kalu begaduh tumbuk2 mesti la aku menang..pasal bedah kepoh plus gedik tuh kecik jek..skali bagi back hand..pengsan!! hahahaha..kegedikannye melampau..aku pong tak tawu lah minah tuh..sukati kau laa..jgn kacau aku suda...pape pon dah abes dah pon...heeee..
ok..skg cite al kisah bengkek terlampau aku kat cc tuuuutttt**...punye la aku sakit ati..mane taknye..smalam mase balik umah, belom pon aku sampai umah, die dah tepon soh aku masok keje arini..aduyai..aku baru ingat nak ponteng! gile kau...dah la aku rase nak demam..dgn pening kepale miuntah2 turun fraser tuh...yg buat aku bengang tersangat2 tuh dgn tak bagi salam, nak ckp marah2 ngn aku..soh dtg gak keje esok..siapkan keje..mmg s**l ar kan..kalu ckp elok2 at least bley gak consider..sejuk gak ar ati aku nak dtg keje kan..ni tak..main terjah jek..nasib la org tue..kalu baye2 aku mmg dah lame ar aku mlwan..ni yg buat aku tak tahan dok opis tuh..rase nak blah tempat len je..pagi tadi pegi keje dgn muke tak siap, dgn ati panas, dgn rase berat ati, dgn rase tak ikhlas,,tgk2,,tak pasal aku tambah dose kan...ishhh..sampai2 tgk keaadaan meja aku yg penuh dgn fail..ketas sane sini..rase nak campak je sume fail2 tuh dlm tong sampah!!!! sumpah aku tak suke buat keje ni...patot la org tue tu memekak..kak yati yang patot tlg aku setelkan keje pon cuti dekat 2 minggu..adoi..nak marah pon tak gune..kesian gak..die mengandung!! ishhhh...
at last, tak dapat siapkan gak keje aku tuh..ingat nak buat dokumen berpencen tuh bole sehari je ke?? byk bende nak buat wehh...hmmm...pengajaran kat sini, jgn bertangguh..n yg paling penting, jgn segan nak mintak tlg orang lain bya!!!!
ok..stop cite pasal tuh..pape pun aku try setelkan dokumen tuh sume esok..so, on saturday aku ke opis..gile lah!!!! ari sabtu pi opis..wat keje...ingat senang ke bya nak gi opis wat keje..ari sabtu lak tuh!!! cisssss..
ok..skg ni nga melepak ngn apis, bob, cousin bob ,mai ngn member die kat mcd..tgk bola..africa vs mexico..sambil mkn double cheeseee!!! waaaaaaaaaaa...rindu mcd bai! dah 9 hari tak mkn mcd..hehehehehe...go africa go!!!!

No comments: