ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Saturday, May 22, 2010

hello peeps!





sabtu..
9.13pm
Nazmaju Precint 9..

hello sume!
first skali sorry coz dah lame gile2 tak update blog ini..
maafkan daku wahai kalian...
sgt bizi sejak akhir2 ini..
even skg ni pun tak sudah2 lagi bizi..
uhhhhh..i really need some space for myself!
b4 bizi ngn final exam..pastuh ngn keje office yg tak sudah2..
skg ni makin menjadik2 lak bizi..
aduii..aku tak suke doo keje skg ni!
makin ari, makin tension...
adusss..bile ntah nak ilang beban keje ni sume..
emmm..skg ni bizi nak siapkan gamba2 event tunang ngn kawen yg aku handle minggu2 lepas..
dengan bantuan dan kerjasama dari incik wan..
terime kasih wan...heeeeee
bekerja dgn wan as a team is so much fun!
ehehehe..tapi yg tak fun ialah mase mengedit..lagi2 time ngah serabut kepale hotak nak carik idea nak jadikkan satu2 gamba tu cantik or bak kate abg peneng, WOW FACTOR!
sgt susah wehhh...hmmmm, usaha perlu diteruskan..dont give up..u can do it bya!
alhamdulillah..aku baru je close deal ngn nadia utk shoot weds die bulan 10 ni..
ahahaha..harap2 sumenye bejalan lancar..n skg adalah mase utk aku pracrise..practise dan practise..finding more ideas...learn from the others.. ;)
ya allah, permudahkanlah segala urusanku... ;)

guys, takde ape2 gamba sgt nak share..just skeping due gamba yg aku handle utk event tunang jaja,wedding anak kak lina posco and yesssss! konsert double trouble yg besh tak hengat tuh! so much fun!
hope korang enjoy and teruskan setia membace blog aku!
thx..muaxxx! lalalalalalalala~

No comments: