ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Saturday, May 22, 2010

the best medicine is....TIME~

uhhh..
tetibe lak aku teringat pasal semalam..
mase ngah lepak kat mcd..(mcd bangi tuh dah jadik mcm umah kedua since bizi study for the final exam) temankan bob stadi smalam..
aku tak perasan memule..sampai la time aku nak pi toilet, aku ade nampak minah yg asik dok ushar aku..dlm ati aku, apehal lak minah ni? tengok2 aku?..rupe2nye minah tu ngah lepak ngn si hafidz russly..erkkk..pliss laaa..lagi2 muke mamat ni..
ntah la..aku tau aku tak patut pun nak rase meluat kat die..tapi bile ingat2 balik, aku mcm tak bole nak terime arr..dats why la bile aku terserempak or tejumpe die, aku akan buat2 mcm tak kenal..buat muke slambe n buat tak tau jek..tak bole aku bygkan bole ke tak aku buat muke selambe kalau la aku jumpe muiz lak..hmmm...si hafidz pun penah add aku dlm 2, 3 kali kat fesbuk.tapi sume aku ignore..tak kuase arr nak approve..memang la yg ade masalahnye aku ngn adik die..tapi ntah la...aku mmg tanak simpan2 dendam ni..tapi mmg susah sgt aku nak lupe.kalu bole aku nak buang ingatan yg ade kene mengena ngn si mamat tuh! temasuk lah family2 die skali..arghhhh..tak selesa duhhhh!
hmm..the best medicine for this pain is TIME..doakan aku kuat ye kawan2!

No comments: