ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Tuesday, April 20, 2010

tido maghrib..


8.35pm

uishhhh..baru mangun ni..penin2..bengong lak..dah mandi pon terase lagi bengong2..
tu laaa..tido maghrib2 lagi..dah jadik tabiat lak..
balik keje je mesti nak tido..mesti nak carik bantal..
konon2 nak baring je..tapi bile da letak kepale, selamat!!!!!
agaknye aku gemok pon pasal tido..tido dan tido..
mcm mane ntah nak buang tebiat buruk ni ha..
mak slalu bising aku tido maghrib..mebebel2 org tue tu..
mcm biase, bile die da penat membebel dan aku buat pekak, die da malas nak ckp lagi dah..
kepale tambah penin bile tukang kejut tak bebaya aku yg kejut tadi..
aduyai elham.....tekejut aku..haa..kan da penin2 kepale aku.bangun tekejut..ishhh..
dengan gaye soprano dan volume paling maksimum elham jerit mcm nak ucap slamat pagi cekgu time dlm tadika.."mak tam..mangun..makan nasik!"..ehhhh..manyak la kau makan nasik..sakit telinge ahh..tak cukup jerit, siap sepak2..tendang2 pintu bilik lagi..mane tak tekejut..aishhh..budak kecik ni...bukak2 pintu bilik..die da tercegat mcm polis pencen..dgn botol susu kat mulut..ishh..geram aku..haa..amik kau kene cubit pipi tuh..yang tak tahan elham bole buat sesi kaunseling lak tu.."asik tido je mak tam ni..tunggu malam la tido..a'am kejot pon tak denga..takde telinge ke??" ok..ok..ayat last yang takde telinge tuh aku tau die copypaste dr ayat mama die..pandai btol budak ni..makin ari, makin banyak mulut lak die..ckp mcm org tue!
tanak makan laaa..on diet..spare tyre aku semakin ketara..kurus la balik..sian levis aku tak bole pakai da..heh..gemuk..buncit..buruk btol la spare tyre ni...

No comments: