ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Monday, April 19, 2010

duke..suke..gile..bengong..heh!






last wiken is the best wiken..walaupun permulaanye mmg mcm sial! huh..geram sungguh aku...cissss..pagi sabtu lepas mase pegi ambik baju kat kedai dobi, tragedi telah menimpe..aduyaiii..kancil..kancil...sian kau kan..badan kau da kemek..dan si brengsek yg punye angkara tidak dapat dikesan..eeeiii..bonggok btol..sikit punye cantik aku parking mr.kancil tu..dan2 nak masuk kete tgk2 kau da kemek..aduii..hancur hatiku..melihat dikau..kemek2 badan kene langgar dengan setan mane ntah..ishhh, da la langgar kete aku..pe la salahnye kau tinggalkan no phone ke..at least, da salah tu tanggungjawab la sket..ni tak..blah cam gitu jek..nak tanye ngn org2 kat situ, haram lak tade org..so, there no witness..huh..hampa! yes! kene pegi bengkel ketok la..pe lagii..
oohh..me sempat gak post status kat fesbuk pasal kete me tuh..sume menyatakan rase simpati kat me..kecuali seorang insan ni..eeeiii..geram aku bace komen die..huh! pembalasan?? die bole ckp aku dapat pembalsan atas dosa2 lalu?? sampainye hati kau pak cik..sepanjang 22 hampir 23 tahun den idop, den takdo langga kete orang..kemekkan kete org..pe lagi calarkan kete org..sampai ati kau pak cik..eeeii...geram aku..nasib baik la kau tua sikit dari aku pak cik..kalu kau baye aku, da lame aku tarik2 mulut kau pak cik..huh..
ok..stop pasal cite kancil ku yg dilanggar itu..sedeh ooii..

bangan oohh lalang...besh! besh! picnic2..makan2..gelak2..shooting2..men bubble ballons..jalan2 kat beach..hahaha..we having soooooo much fun! ooh..jammm, rugi kau tak ikut..but its ok, next time la kau ikut..tu pun kalau ade planning nak picnic lagik ehh..huhuhu..tapi gamba2 kat my Orlando Jr. banyak yg tak besh..im quite upset laa..next time amik sndri gamba..so, baru rase puas ati dpt shoot gamba yg cantik2..oooh..plan utk mkn seafood tak jadik..coz bekalan2 picnic yg bob masak plus jajan2 yg we all beli kat seven eleven tak habis..so,tak jadik la mkn seafood..perut pon sikit punye kenyang..mkn spegeti ngn pizza homemade by chef bib sigumpunk! two thumb up! kau mmg bole jadik chef bob..huh, malu lak aku..tak pandai masak..hahaha..pas packing2 brg balik, we all trus menuju puncak..ehhh..salah..menuju ke metropoint..its time to KARAOKE ma...lalala..haaa, amik kau..melalak la masing2..da mcm2 gaye da..hahaha..sengal2 sumenye...
kul 11 kuar dari music box..oo..b4 dat haruslah snap pic kat wall musicbox tuh kan..haha..kila n sisters trus balik serdang..bob balik umah die lah..me and lommu trus anta fifi balik umah angah kat shah alam..sampai shah alam, lepak jap kat umah angah..since yana pon ade kat umah, we all picnic skali lagi..haha..kuarkan balik bekalan spegethi yg tak abes tuh..lommu boleh belasah 3 pinggan lagi spegeti..hahaha..selere besau! me sampai umah around kol 2 gak kot..penat..tapi besh...thx korang..bersuke ria sebelom final exam..bole tak? org besuke rie lepas exam..ape2 la..janji hepii sudah..huhuhu

ooohh..smalam..sunday..me jadik budak baik..kuar ngn family..having movie kat mines..da lame gile tak kuar ngn kak ngah n mak..nengok cite clash of the titans..cite tu bole tahan la besh..yg buat me kate boleh tahan besh ialah sebenarnye tak cocentrate sgt..pasal me duduk sbelah iskandar..so, budak kecik tuh asik tanye itu dan ini.."nape hades tu nak lawan ngn abang die Zeus tu mak tam?" nape kepale medusa tuh ade manyak ular2 kecik mak tam?" uishhh..penin aku.. nengok jelah..aku lak yg jadik tukang translate die..hahaha..tu la budak baru nak membesar..manyak tanye btol.. whatever its is, im having a great wikend! thx sume...

No comments: