ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Sunday, March 14, 2010

L.I.B.R.A.R.Y





8.11
14.3.2010

hari ini dalam sejarah.. ;)

i've spent a whole day at library today!!
giler laaa..tak penah2 aku stay kat lib lbey dr 2 jam sbelom ni okeh..
well b4 aku mmg allergic giler masok library..mesti mate otomatik rase berat n menguap secare tibe2..ahahahahahaha..tapi disebabkan ade 2 lg asgment yg terpakse aku siapkan, terpakse laa..at least kalau tak siap sume pun asgment tu, aku kene buat 1 asgment..WAJIB! kalau tak. im dead! time is running..asgment tak siap2..dgn tak study ape2 pun untuk mid term exam..adooii..nampaknye azam utk cecah pointer 3 above tak kesampaian lah..huhuhuhu..
akhirnya, siap gak asgment jurnal aku..yes!! tgl satu je lg asgment..harap dpt siapkan b4 deadline ari sabtu nie...
erkkkk..malasnye nak study. ;(
hmm..da penat..nak mandi n get some rest..nak bace komik shin chan..(coz da penat belek jurnal law kt library tadi) hehehe.. ;)

2 comments:

Anonymous said...

poyo nye la hai gmbr ni.. penuh dengan kepura-puraan..!! xbleh balh tngok buku yg bertingka2 2..!! kui3x..!!!

Beeya said...

oit2..
buku bertingkat gune nye 2 ajer..
kikikikiki