ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Tuesday, January 24, 2012

kerja oh kerjaa

hi.
gile lame tak update.
sorry. sumpah malas.
bukak tu ade.. tapi nak menaip tu rase cam susah sgt je.
tapi arini aku rajinkan diri sikit.
arini selasa.
hari terakhir cuti.
gile kau..
orang lain sebok bergoyang kaki cuti panjang.
aku terpakse datang keje..
takpe..janji bulan ni aku masyukk..
janji dapat cover duet beli jam aritu kire okay lah kan. :)

haih..
wiken ni dah stat kelas.
kejap je rase.
tetibe je dah last year.
5 tahun rase cam takde mende je.
dari couple ngn muiz dulu sampai dah clash dekat 2 tahun.
pastu skg baru nak berbunga bunga cinta dengan ehem-ehem..
haahaha..tanak kecoh2 dulu la.
go with the flow..
takyah rushing2..
declare pon belom kan..
sabar dulu..rilek2 je dulu.. :)
so, habeskan setahun yg terakhir ni.
then..yehaaa! merdeka.. :)


life so far okay.
hari-hari takde rase bosan sgt sebab dah ade si dia.
cewahhh!
dah la.. aku rase cam geli pulak bace statement sendiri.
haha.

till then, assalamualaikum!

No comments: