ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Saturday, September 24, 2011

non stop eat.

assalamualaikum.
minggu ni boleh dikatakan minggu FOOD MARATHON.
dari ari isnin sampai jumaat ade je makan free. okay tipu..ari jumat takde makan free. hehehe
department aku buat open office hari selasa aritu..then hari rabu jamuan jabatan pulak.
last wednesday was a very exciting day for me.. waaaaaa..tak sangka bole dpt anugerah fesyen tercantik..
(tercantik katenyer)...huahuahuahua..banyak la mulut2 kepochi nk mengata aku blakang2 aritu kan..
tapi macam biase, aku pedulik hape ko nak cakap. ade aku kesah??? thanks to my lucky baju raye tahun lepas yg buat i dapat anugerah tu.even rase mcm biase2 je baju tu..just plain white colour with minimum beads..simple makeup without Rozita Che Wan fake eyelash and a very simple pink shawl that im wearing that day. whatsoever, thanks to everyone yang ucap tahniah and turut happy dengan kemenangan i arituh..hahahahahha..tak bole blah btol ucapan ni..
 jamuan raye BSM diserikan dengan kehadiran sicomel Zariff..aishhh..makin ari makin comel la budak kecik muke cam mat salleh tuh.. :O
 more story...let's those pictures tell.
till then, see you around! daaaaaa~


ini memang boyfriend.tapi bukan special. huahuahuahua
3 dara dan seorang mak orang. cuba teka mane 1 mak orang. ;)
cube membuat muka comel.tapi malangnye, TIDAK BERJAYA
Zariff dinodai! hahaha
MEET OUR FAMILY. (okeh, ni baru suku je staff bsm)
oh demmm..memang dah cube sebaik mungkin untuk nampak comel.tapi masih tidak berjaya!
bakul je cantik.isi biase jek. huhu
love.love.love.
the one and only lelaki tu bos saye! :)

No comments: