ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Friday, May 27, 2011

entri rawak 27 mei 2011

hai.
part I
banyak gile rase nak update arini.
ari rabu aritu half day.
dapat sms dari kak ngah.
kak ngah cakap, jangan terkejut..mas kene tahan kat lokap.
memule gile babi rase tak pecaye.
lagi2 bile kes die dengar mcm berat je.
terus pecut pegi IPD Sepang.
nasib sempat jumpa.
ade rase macam drama samarinda pon ade.
first time kot aku masuk balai.
menitis jugak ayaq mata tengok mas pakai uniform kaler purple tulis TAHANAN LOKAP
tu belom tengok die pakai gelang besi yang tebal tu lagi.
kalau tak mau meraung aku lagi.
tengok je cam brutal tapi hati kecik.hampa betul aku dengan diri aku sendiri.huhuhu..
alhamduliilah..tadi mas call.
maksudnye..die dah kuar lah tu.
malam ni nak interbiu die habes-habesan..huahuahua..
aku tau adek aku baik walaupun perangai die macam lanun. ;)

 part II
arini makan free.
farewell kak yati.
huishh...risau lak saye dengan keje yang menimbun ni.
mintak2 pengganti dtg cepat.
bolehlah saye buli cukup-cukup..
kikikikikikiki..

ending
dah..tu je nak update.
nak balik umah pack baju laju-laju
pastu balik bangi berjumpa ibu bapa, keluarga dan anak-anak buah terchenta.
kekekekekekeke.
bye!

No comments: