ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, April 6, 2011

update laju-laju

hola!
okay, nak update laju-laju sebab banyak keje banyak gila.
assignment pun ade lagi yang tertangguh.
homaigod! super duper bizi.
plus, this weekend pon ade class.
hadui...cepat gile pertemuan ke4 ni.
i need more and more weekend please..

okay..first baj update pasal 2 minggu sudah punye cite.
KAK AIDA dengan KAK YANA ACCIDENT!
perghhh..mula-mula dengar macam kelakar sebab dorang cakap kak aida boleh angkat tangan and gelak2 lagi pas jatuh motor tu.
but then, bile dah pegi melawat dia, huisssshhhh! bahu kak aida patah!!
gile laaa.. so, pengajarannya disini bagi korang2 yang menunggang motor tu, tungganglah dengan selamat!
berhenti dilampu merah.. jangan main langgar je even korang lambat macam mana pun. okay?


kak aida buat muka langsi walaupun bahu patah..aiyoo!

belah kanan tu tulang bahu sebelum patah. belah kiri tu pulak tulang selepas patah

tengah cerita detik kejadian.

tangan bengkak

tak boleh blah betul perangai bebudak opis aku ni.

ahad lepas, aku ngan kila pegi lawat kak ekin and baby eisya.. sebelum tu lunch dulu kat umah kila.. makan tom yam! wahhh..sedap hokay! dah boleh kawen dah cik kila ni.. after that, kiteorang gi singgah jusco balakong dulu. kila nak beli hamper untuk baby eisya.. aku punya dah beli siap2 dah.. :)
lepas lepak dalam sejam camtu, kiteorang pun mintak diri.. next destination is ICE ROOM!
huishh..punye la lame gile dengar orang dok sibuk cite pasal ice room, kiteorang pun tanak ketinggalan nak rase ape yang bestnye kat ice room ni..
okay, firstly, deco ice room ni mg best..aku suke! decorations die yang comel tu..kaler ijau pucuk pisang die pon buat keadaan dalam ice room ni chill. :)
komen pasal makanan, mmm, aritu just try mkn chicken chop je..bagi aku so-so la..sebab rase mcm chicken chop kat tempat lain..last but not least, ice cream! waaaa..sedap! and plus banyak choice..korang nak makan ice cream ape pun ade..recomandation ice cream pun ade..bagi sesape yang tak pegi try lagi, rajin2kan lah kaki tu okay!

ni aku punye. passion fruit kot name die.

kila makan yam ice cream


ini name die chicken chop

kila muke gigih makan chicken chop


ICE ROOM

okay. dah.. keje banyak! bai!

No comments: