ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Tuesday, March 15, 2011

kang moo-gyul lah pulak!

okay. mengaku. bangga tu tak la. tapi untuk cakap minat sudah beralih arah dari Lee Min Ho kepada Kang Geun Suk, itu Ya. :)

dah tengok cite ni? sile laa layan.
sorry, even minat mcm mana pun, skg aku dah tak beli cd original yang arge mencecah 99.90 kat speedy tu. sekang kedai cd kat area umah dah jadik port carik cite baru..kehkehekeh!
sekeping cd cap ayam 5 hengget je kot.. 4 cd baru dobloh hengget. balance 79.90 tu aku boleh buat beli spicy chicken mcduluxe 7 set.. bhahahahahaha (gelak jahat sebab dah jadik penyokong tegar lanun cetak rompak) kikikikikikiki..

p/s: nape rase mcm tae kyung ni seswai ngn go mi nam je ek? :)

hensem kan..rambut dah panjang sket.. al maklumlah belakon jadik penyanyi rock indie. :)
laki yang ujung ni penah belakon dlm coffee prince.sape dah tgk cite tu kenal la kot.. alaaa, yang part die buat waffle tuh..dlm coffee prince lagi ensem kot. :)

dalam 5 bintang aku kasik 3 setengah lah kot. coz ending die tak mcm yg aku imagine kan.. atau mungkinkah aku masih dibayangi tae kyung hanya match dgn go mi nam je?
 huhuhuhuhu.. :) ENJOY!

No comments: