ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Thursday, March 3, 2011

bukan cerita sedih Part II

penghujung bulan 2 dan masuk awal bulan 3 ni atau sebenarnya dari awal tahun lagi kot hidup aku penuh dengan masalah..cuma akhir2 ni makin parah.
haduii..bila nak habis ntah la.
sesak kepala aku memikir. risau sampai kadang2 masa nak tido pon siap bole pikir masalah.tapi yang pelik, selera makan tetap ada..perut mintak diisi je..ceh!
aku risau.
ujung bulan dah nak kene pindah.aku tak jumpa umah sewa baru lagi.
semalam dah tgk bilik kat setapak jaya tu.
tapi sumpah tak boleh blah.
rumah die teruk do.
dah la sewa bulanan mahal.
ape pun takde kemudahan.
mcm umah setinggan pun ade walaupun umah tu diklasifikasikan sebagai rumah teres.
tapi sebenarnya hampeh.
sorry la kak..saya terpaksa bagi janji palsu kate nak bagi jawapan secepat mungkin.
ohh..tidak! tak boleh bernafas aku kalo duduk situ.lagipun macam tak berbaloi je.
haduii..kan bagos kalo nik tak jadik pindah! :(
rumah kat bukit mas tu pun dah gi tgk.mmg la murah.
tapi...hmm..bilik die kecik nak mati..pastu housemate sume
type bawak bf balik umah..usihhhh..mmg la aku pun jenis MYOB.
tapi kalo dah ghope itu dorang punye lifestyle, mintak ampun, mintak mahap..
aku tanak terlibat..tanak subahat la.
tau dek mak aku kang mampus! lagipun tak selesa la nanti kan.
hadui..pening oh pening.
tu satu masalah..
yang ni pulak..album kak lang..
adui..tak berjalan ape lagi.
modal sangkut.
nak claim yuran kat kwsp punyelah leceh.
pace uum buat keje bapak lambat!
sengal betul!
dah la aku nak guna duit sekarang ni.
dengan assgment aku banyak yg pending lagi ni..
keje kat opis tak penah habis.arini buat, esok ade lagi.
leceh!
pening..pening..
ari2 mcm ni mmg aku ade risiko dapat serangan jantung kot.
dah..ni je keluh kesah untuk arini.
esok sambung lagi.
bai!

No comments: