ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Monday, February 21, 2011

entri rawak 21 Februari

aku dah malas nak ambik tahu.
apa saja yang kau buat, akan buat, nak buat. silakan.
aku tanak tahu..dan jangan libatkan aku.
urusan kau dan aku sudah habis.
ego kau menunjukkan kebodohan engkau.
tapi siapalah aku untuk cakap kau memang bodoh sedang aku juga tidak begitu cerdik.
ingat saudara, dunia ini bulat.
hari ini kau buat aku.esok-esok orang buat engkau.
itu resam percaturan hidup.
urusan kita sudah tertamat.
oh ya, terima kasih untuk semuanya.
dan maaf juga.
aku bukan maksum.
cuma hamba yang penuh dengan kekhilafan.
dan andai maaf aku sudah tiada harga bagi engkau,
ya, terserah..disini jika kau rasa kau boleh hukum aku dengan cara ini.
itu juga terserah pada engkau..tapi dengar, aku ingin katakan ini..
tiada siapa yang layak menghukum selain dari yang diatas sana.
itu saja.

No comments: