ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Monday, January 10, 2011

tak suka!

tak suka bilaaa..
dah beriye nak pegi satu event,
siap dah gantung baju nak gi esoknya..
pastu tetiba last minit tak jadik.
lagi tak suka..
bila siap dah bagi harapan kat tuan rumah yang kita bakal datang.
 lastly, kene bagi alasan 200% logik yang tak buat tuan rumah tersinggung!
hmmm... maaf tuan rumah.

tak suka bilaaa..
kene kelentong orang banyak kali semata-mata nak tutup kelemahan.
lagi tak suka kelemahan tu datang kebanyakannya dari sikap tak serius, endah tak endah, ikot kepala sendiri member kite.memang tak boleh blaaa..
dah aku pulak nak kene perah otak cover weakness kau.
haram betol!
eh! aku tak suke menipu la doh!
serius..bila tibe saat macam ni, aku rase nak menyumpah kau.
so far aku sabar je..sampai bende tu setel.
kalau ikutkan ati panas ni, nak je aku blahh..
tapi bukan sifat aku buat keje separuh jalan.
ape lagi bile kite dah berjanji dengan orang.
hishhhh..payah bekerja dengan orang kepale angin tak memasal ni!
sabar bya sabar..
tahan sikit je lagi...

tak suka bilaaaa...
time time aku dah mule nak berjimat cermat,
time time aku nak menabung balik,
ade je bende yang menghalang..
nak bayar itu la..ini laaa..
tu habes, ni habes..
haishh! memang takkan dapat menabung laa mcm ni..

tak suka bilaaaa..
kene hadap bende yang aku tak suka.
24 jam sehari, 7 hari seminggu, 30/31 hari sebulan, 365 hari setahun.