ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, January 12, 2011

hoit!

makin ari..
makin dekat.
uishhh..makin tekanan aku..
ape pun tak siap lagi.
eh..tipu..sikit la kot yg siap.
tah laa..nak tanya progress pon aku cuak.
kang tanye lelebih kang cakap kasik tekanan la, ape laa..
yang side belah sini plak tak sudah2 tanya soklan..
"dah siap? bila bole dapat? bila nak dapat?"
abes cane?
die umpama mcm aku kat tengah2..
pastu ade due buah kete datang dari due2 belah.
kiri dan kanan..
makin lama, makin dekat..
last2 aku yang penyek kene hentam
aishhh..mental!
pastu aku pikir mcm,
nak buat bisnes, kalau bukan member2 tak tolong, tak sapot, sape lagi kan?
tapi aku pun rase disebabkan kite ade relation as a friend, in case ade selisih paham dlm bisness yg dijalankan tu, impak die lagi teruk kot. lagi2 kau dah kawan lame, pastu pasal hal bisnes memasing buat muka mcm kene minum cuka.
cane?? hmmm..kekadang rase letih lak.
serabut hotak memikir bende ni..
carut sampai muntah..belom sampai nak sound tepet je..
kewak betol!
mane taknye, kadang kau cakap ikot suke je..ikot sedap je..
agak laaaa...
hmmmm...sabar jela aku ni jadik umat.


p/s: eh, engkorang penah tak rase bile nengok hero dan heroin cite korea, rase mcm dunia ni tak adil...penah tak? aku...selalu dooo! hmmmmm...carut skali lagik..KEWAK!

No comments: