ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Thursday, October 21, 2010

selamat dari petaka

duet PT dah masuk..
perghh..mcm nak nanges bile tengok balance acc semalam.
terima kaseh PTPTN. u save my life for a couple weeks..hahahaha.
semalam mase boring2 kat umah aku kuar kejap.
kuar pegi setapak carik baju.
gile la aku rase baju aku sume dah sendat sumenye.
padahal baru berazam kalo ade duet tanak membazir dah.
cehh! azam tinggal azam jela tu.
pastu sebok berangan nak beli cd personal taste tu pulak.
mmg takkan tercapai la azam tanak boros.
nasib baik lappy takde kat aku skg.
kalo tak mmg dah ke speedy la gayanya.
hah..semalam hampir2 kad bank aku kene telan.
cuak gile doh.rase nak menanges pon ade.
babi punye atm machine.
kalo ko telan kad aku semalam, mmg aku pecahkan ko do.
dah la duet baru masuk.
kalo ko telan, kan dah menyusahkan aku nak gi buat kad atm baru.
nasib la budak petronas tu tlg kuarkan.
huh..terlepas dr bala kejap.