ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, September 22, 2010

update siket..

incik rabu, sile buat baik dengan saye yer.
sebab incik isnin dan incik selase dengki dengan saye..bencii!
haaaa.tau tak, rahsia status die dah nak terbungkar..tapi ntah kenape aku lak tetibe yg rase besalah.
pastu dengan selambe aku pun buat2 la takde ape2 yg jadik.buat2 aku tak penah tanye ape2 kat die.
buat2 aku tak mesej die mlm tu..heh..malas nak pikiaq..lantak pi..
yang penting bisnes is bisnes..profesional siket derrrr.. ("baik..baik..kate hati" )
ngahahahahahha...sejak due tiga empat arini aku dah jadik mcm penasehat rumahtangga lak..
bagi nasehat kepada golongan yg bakal menamatkan zaman gadis mereka...huhuhu
yg penting aku harap majlis korang lancar..aminn..
weh, semalam kan..saye kan..saye ponteng keje..
pastu kan.buat bende tak berpekdah..berlingkau je atas katil, tgk dvd, tido balik, makan, tgk dvd lagi, berlingkau lagi..pendek kate sume tak berpekdah..
alahai..baru pukul 10 ke? bile nak pukul 5 ni??
boring do kat opis ni..keje banyak..tapi aku malas gile nak buat!

No comments: