ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, September 1, 2010

NTAH..

da 3 entry masuk yang ini.
ohh..sambil dgr backstreet boys MORE THAN THAT (sumpah lame gile tak dgr lagu ni)
wehhh gile...bile nak jalan assgment ni??
tensen btol guwa...
mcm haram pon ade gak rase skg ni..
online facebook, bosan..layan Fynn Jamal pon mcm da bosan siket..
aduh..aku mmg dilahirkan utk rase bosan ke?
apesal la otak aku ni lembab sgt mcm sipot babi..
pantas la bya! pantas!
kerah kepale otak kau tu pikir idea nak siapkan assgment haram jadah kau tu!
kang tak sudah2 pikir pikir pikir sampai lebam bile assgment aku nak siap!
arghhhhh..aku hantuk2 kepale aku kat dinding kace..(kace ke ni) mekdi ni dgn harapan kepale aku pecah..aduiiiii..
tolonglaaaaa...ade tak org2 kerdil nak dtg tlg aku buat assgment time aku tido?
atau ade tak pari2 dtg dgn tongkat sakti dengan sekali **PLINGGGGG jek assgment aku siap?
perghhh..sumpah aku dah merapu meraban skg ni..
dah mcm org kene ganja..melalut, melalok ntah hape2..
shit! tgk mamat kat luar tu baik punye tarik dan hembus kepulan2 asap okok itu..
aku rase mcm...mcm..mcm..agak2 dpt tarik sebatang okok yg terkandung nikotin itu mampukah otak aku menjana idea???
wakakakakaka..jgn buat hal la bonggek!
inhaler lu tade..mau mati kejang lu kene asthma kang!
bodo..bodo..bodo..
ahhh..malas la nak stay sini..
balik tido laa...
bilik kecil berwarna biru..
*background lagu i never break ur heart BSB pulak..(ape kene megena pon aku tak paham)
hahahahaha..

No comments: