ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Monday, September 27, 2010

entah lah weh!

entry arini bertajuk entah la..
sebab aku tak tau nak letak tittle ape sebenanye..
dan sebenanye aku mcm blurr2 jek pagi ni..
atas meja keje berlonggok.
sume dari keje2 yang aku tinggalkan time dari cuti raya aritu.
tgk la betapa pemalasnya aku..
padahal byk keje2 filling je pon.
keje paling senang.
kasi nombo fail kat syafiq, dapat file, masukkan dokumen, tulis nombo folio, catat kat minit and DONE!
tapi, keje yg senang ni la aku paling malas nak buat.
ape lagi keje2 nak draft surat..lagi la betambah malas.
dan sebenanya kepala aku cam ting tong.
kenapa ntah.
dah 3, 4 ari..
adakah kerana aku terlalu kusyuk hadap fesbuk.
sampai aku rase loya2, pening2 dan rasa nak pitam bila tgk skrin komputer.
baiklah, lupakan pasal tu.
minggu lepas aktiviti yang aku lakukan sgt bosan!
bosan tahap dewa sembilan belas kot.
tido. aktiviti utama selain layan dvd cite lame.
haishh! bila aku nak mulakan aktiviti yang lebih produktif ni?
semalam (ahad) pegi open house nabila.
pegi due rumah je kot. aku rase cam bosan lak.
takde rase excited.mungkinkah kerana yang pergi cuma aku bertiga.
tak mcm dulu..pegi serbu rumah orang beramai2.
atau mungkin kerana aku sebenanya tak bape nak pegi sgt pun.
sekadar nak sedapkan ati kawan. yang aku still bole luangkan masa tunjuk muka.
hahahahaha.
seterusnya...okay aku dah mula bosan kat rumah sewa tu.
sebab tiap2 ari aku akan bercakap dgn dinding. bukan sebab aku sewel atau otak aku tak betol.
sebab aku rase aku sorang duduk dlm umah tu.
wey housemate!! korang ni keje ape sebenanye??

No comments: