ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Wednesday, August 18, 2010

tenanglah wahai hati...

ya Allah, kuatkanlah hati hambaMu ini..
berilah aku kekuatan utk hadapi ujian yang Kau turunkan buatku..
sakit..sakit sgt2 bile rase macam ni..
perasaan aku bercampur2 skg..
marah..bengang..tekejut..sedih..rase tertipu..
sume all in one! yang pasti sume rase ni buat aku serabut..
buat aku rase nak jerit kuat2!
kalaulah semua memori yg aku tanak ingat boleh padam..kan bagus!
mesti idup aku hepi je..
kenape mesti jadi mcm ni? ini ke akhirnya??
salah aku ke? ye..aku mengaku sume yg jadik puncanya dari aku jugak..
maybe sbb tu la aku kesal..kesal die pergi atas sikap aku dulu..
betol la ape org cakap..kita hanya akan menghargai bila kita dah kehilangan sesuatu.
hmmm..skg, bila aku tau tempat aku dah ada pengganti aku rasa dah tiba masanya aku buang sume rase yg masih tertinggal ni..kalau dia bahagia..aku redha.
tenanglah wahai hati...
kau kene kuat bya..kejar keinginan kau..kejar impian kau..kejar cita2 kau..
buktikan pada die yg kau bole hidup lagi bagus..lagi bahagia dari dia..
tunjukkan ape yg dah jadi sebelum bukan penghalang utk kau bejaya..
jgn tunjuk kau lemah!
**terima kasih kila sudi pinjamkan teling dgr luahan aku smalam.. :)

No comments: