ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Monday, August 2, 2010

minggu baru...

2/8/2010
office daaaaa...

ehem..ehem...
sakit tekak..batuk tak elok2 lagi..huh..
ok..pepagi ni aku bangun bile dengar mak jerit kat pintu bilik..
uiks!! aku dah lambat!!!!
gile laaaa..aku lupe set alarm ke? tapi aku rase smalam dah set da..
ke aku teroff?? tapi tak dengar bunyik alarm pon...
perghhh..sah2 tido mati ko bya!
tu laaa..melepak kat mcd punye pasal laa smalam ni..
hmmm..memule rase mls nak pi keje bile dah telambat ni..
tapi pikir balik minggu lepas aku dah ponteng 3ari..
mau mengamuk org tua kat opis tu kalau aku tak datang lagi ni kang..
mandi ala kadar, sarung baju terus kuar...
perhhhh..jem tak henggat!
sampai2 opis kol 9.30..
dengan muke seposen aku masuk opis..
haha..macam tak biase kan...
org tua tu dok jeling2 aku dari jauh..
dlm ati, jgn laa ko membebel ngn aku..
tapi aku tau die pun mesti dah bosan nak membebel ngn aku..
tak pun die simpan dulu bebel die sampai ujung taun ni bile time bagi laporan prestasi nanti..time tu barulah keluar sume luahan perasaan die tu..haha..
menjawab laa nanti bya...

No comments: