ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Tuesday, June 22, 2010

tah!

8.17 pm
kat opis lagik ha..

oke..arini 2nd day aku ot..
perghhh..gile lenguh tangan aku buat minit folio fail2 jurulatih ni..
mcm haram punye banyak!
lenguh siakk..cramp2 tgn guwe menulis..
ni sume gare2 audit 5S esok ni..
MENYUSAHKAN BETOL...
da la dgn meja aku yg super besepah tuh..
ni takde lain nak kene buat magic ghaibkan bende yg besepah atas meja lagik la ni..
pastu kang kelam kabut carik balik keje2 lame tuh..
kan menyusahkan aku nameye tuh!!
hadoi!
tekanan semakin terase dehh!
pale da la tingtong ni..
migraine makin kerap kene lak..
sbelom ni kalu aku bejemor bawah panas jek kene migrain..
ni tak..terlebih manje lak die..
sikit2 nak pening!
da la nak beli ubat migraine kat farmasi nak kene ade surat dokto..
mmg tak dapat la kan..
kan da leceh nak pegi klinik..ishhh..pape ntah ko ni bya!
da laaa..nak balik da..

No comments: