ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Friday, April 16, 2010

senggugut lagi..lagi..lagi senggugut..

2.16pm
office

act baru pas mangun tido after membute kat dlm bilik pantry..
ingat nak tido lame2 coz sakit perut tak ilang lagi..
tapi disebabkan banyak beno mulut2 yg bercakap, bergosip dlm bilik tu, aku da tak tahan telinge da...bising la wehhhhh! aku nak tido...
last2 mangun gak..eeeeiii..cube la ari2 jumaat ni cuti mengumpat..bagi la aku lena tido..(padehal kalu tak sakit, aku pon join skali mengumpat) hahahaha..
adoiii..mamai ni..perut pun rase pedih2 lagi..
pukul 10 tadi pegi klinik buat sakit ati je..
ingatkan dapat la mc..rupenye hampeh!
tak dapat mc..dokto ckp sebab da dtg keje..lagipun arini jumaat.waktu keje pendek..
huh..kedekot mc! kalau dapat mc bole la balik umah..guling2 atas katil..grrrrrrr..bengang!
tak suke gile la! susahnye jadik pompuan..
tiap2 bulan mesti sakit camni..kan senang jadik lelaki..hurmmmmm..

No comments: