ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Saturday, April 24, 2010

macam mana nak KURUS???


uwaaaaaaaaaaaa...benci!
berat semakin bertambah..
sumpah aku benci dengan keadaan badan aku skg ni okeh..
spare tyre tak henggat!
dah diet tapi cam takde perubahan..tak kurang walaupun hanya 500gram pon..
tension guwe dehhh..
nak joging tade mase..
skipping pon dah naik muntah aku buat..
erkkk..pikir pasal berat badan sampai terbawak dalam mimpi..
gile kau bya!
aku tanak gemookkkkkkkk weh..tanak...
geli siot kalau jadik cam dlm gamba nuh..
eeeii..nightmare~~
after dis kene diet gile2..
skipping 1000kali..
sit up sampai patah pinggang
naik tangga, jgn naik lif..
pegi kedai jalan kaki..jgn bwk kete
cuci baju sndri..jgn antar dobi
kete pon cuci sendiri..jgn anta car wash
joging kat tasek cempaka 10 round..
huh..dlm mimpi jela kot bole buat sume tuh..heh

No comments: