ini aku. bukan kamu.

ponstan consumer

Friday, April 9, 2010

gudbye REDZA..



i meet dis guy last year..
then we all lost contact..
early of dis year, aku jumpe die balik..
same person..same attitude..sweet..
we all tambah rapat since i having a hard time lepas break off ngn muiz.
he give me a support..visit me kat hospital..
he is so charming..baik hati..banyak bagi nasihat..mcm2 lagi.
the ending of our story begin when her fiancee call me..
hah??? TUNANG? shittttttttt!
aku terkena lagi..
so i decided to akhiri persahabatan kami since tunang die dah bagi kate due kat aku.maybe die tak selesa kot redza kawan rapat ngn aku..so then, aku mengalah.
aku tanak dituduh sebagai perampas.sebab aku sangat2 paham macam mane rasenye bile milik kite yang kite sayang diambil orang..
last wednesday is last time aku jumpe die..aku janji aku takkan jumpe die lagi..aku da tanak amik tau pasal die..sorry redza..maybe kite tak ditakdirkan untuk jadik kawan selame2nye..sedih..sedih sgt pertemuan terakhir tu..lagi2 bile tengok muke redza yang mcm terkejut bile aku ckp yg aku tau die dah bertunang..gudbye redza. im sorry..smoge bahagia..

* thx for the ring and bear.. :(

No comments: